بخاطر درسا این چن قسمت شهرزادو نتونسته بودم ببینم...الان ک قسمت دوم رو دیدم خیلیییی خوب بود...عشق صابر و شیرین خیلی خوبه...شخصیت صابر عالیه...اون تیکه...