الان ک قسمت دوم رو دیدم خیلیییی خوب بود...
عشق صابر و شیرین خیلی خوبه...
شخصیت صابر عالیه...
اون تیکه ای ک تو دارالمجانین داشتن حرف میزدنو دو بار نگاه کردم..
خیلی خوشم اومد...
بنظرم شهرزاد از فیلم عاشقانه بهتره...
میشه عشقو توش حس کرد...
شخصیتای داستان واقعا عاشقن...
ن اینک اول ب فکر منفعت خودشون باشن و بخوان کنار اینا عشقشونم داشته باشن...
من حتی از شخصیت قبادم خوشم میاد!!!
کلن شهرزاد دوست!
* دوستاای عزیزم وقتی کامنت میذارین، ادرسم بذارین خب
من بفهمم دارم با کی حرف میزنم اخه!
مرسی
شهرزاد دوست داشتنی...ما را در سایت شهرزاد دوست داشتنی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97